سردار موسوی گفت: تعرض به حزبالله سرافراز تعرض به ایران است. میدان در تدارک پاسخ سنگین به جنایات آنهاست.
ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) در بیانیهای تاکید کردند که با ابتکار عمل تنگه هرمز را مدیریت و هوشمندانه آن را کنترل میکنیم.
فرمانده کل ارتش با صدور پیامی بهمناسبت شهادت ۴ نفر از افسران دلاور ارتش در مقابله با تجاوز آمریکا در جنوب اصفهان، اقدام شجاعانه آن رزمندگان را ستودنی و مبیّن شعار ارتش فدای ملت دانست.
در بیانیه وزیر امور خارجه کشورمان که ترامپ هم آن را بازنشر کرد، نکته مهمی درباره تنگه هرمز گنجانده شده است.
اطلاعیه شماره ۵۸ ارتش؛
ارتش جمهوری اسلامی ایران، صنایع پتروشیمی رژیم صهیونیستی در نزدیکی دیمونا و مقر ارتش تروریستی آمریکا در امارات و کویت را هدف حملات پهپادی قرار داد.
سازمان اطلاعات سپاه تأکید کرد: تکرار طبس و شکست عملیات نجات، جنگ سیاسی در دولت آمریکا را به اوج رسانده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا گفت: در صورت تعرض دشمن آمریکایی - صهیونی همه زیرساختهایشان را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور در بازدید از مواضع پدافندی ارتش و سپاه، گفت: در کمین جنگندهها و پهپادهای دشمن هستیم و امکان شکار جنگندههای نسل ۵ و پهپادهای پیشرفته دشمن با روشها و تجهیزات نوین بومی فراهم شده است.
سردار علی فدوی روز سهشنبه ۱۱ فروردین ماه در آیین تشییع دریابان شهید علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس افزود: دشمن به خیال خام خود تصور کرده بود سه روز در این جنگ به پیروزی خواهد رسید در حالیکه هم اکنون با گذشت بیش از یکماه از جنگ به التماس افتاده است که ایران تنگه هرمز را باز کند.
روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد: یک جنگنده اف-۱۶ و پهپاد MQ9 آمریکایی در آسمان ایران منهدم شد.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: کشورِ پیروز است که برای پایان جنگ شرط می گذارد و دشمنان ایران اسلامی مجبور به پذیرش آن خواهند بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: عملکرد و تحرکات ناوگروه متخاصم آبراهام لینکلن، همواره توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال رصد است و به محض قرارگرفتن ناوگروه متخاصم در تیررس سامانههای موشکی، هدف حملات کوبنده نیروی دریایی ارتش قرار خواهد گرفت.