رسانههای لبنانی از تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند.
یک روزنامه عبری زبان به کاهش اعتماد کشورهای منطقه به آمریکا و تمایل آنها به سمت ایران اشاره کرد.
کنسولگری ایران در هند به لفاظی های جدید رئیس جمهوری آمریکا درباره نابودی اورانیوم با غنای بالای ایران واکنش نشان داد و آن تکرار رؤیاهای شکست خورده ترامپ دانست.
دفتر سیاسی انصارالله بامداد سهشنبه گفت که سالگرد آزادسازی جنوب لبنان، یادآوری درسهای تاریخ معاصر را ضروری میسازد.
نتانیاهو: مانع پیشروی در لبنان، مذاکرات واشنگتن با تهران است
با قوت گرفتن احتمال شکل گیری یک توافق میان ایران و آمریکا، موج گستردهای از حملات علیه ترامپ و نتانیاهو در سرزمینهای اشغالی براه افتاده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت عید مقاومت و آزادی ضمن تاکید مجدد بر مخالفت با خلع سلاح گفت: تا زمانی که دولت بتواند به وظایف خود عمل کند، سلاح در دست ما میماند.
یک رسانه صهیونیستی، از بین بردن توان هستهای ایران را مهمترین هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی از جنگ علیه تهران عنوان کرد که در رسیدن به آن ناکام ماندهاند.
یک رسانه صهیونیستی با بیان اینکه تنگه هرمز از حیاتیترین گلوگاههای دیجیتال جهان است، نوشت نظارت ایران بر دادههای عبوری میان ابوظبی و تلآویو، تهدیدی فرضی نیست بلکه تهدیدی راهبردی است.
رهبر انصارالله یمن با تاکید بر اینکه غرب به دنبال فرقه و تجزیه ملتهای مسلمان است، ابراز داشت که توطئههای دشمن در منطقه که از طریق برخی رژیمهای عربی دنبال میشود، رو به زوال است.
رسانههای عبری و ناوگان جهانی «پایداری» از آغاز حمله و عملیات توقیف این کاروان دریایی در مسیر غزه خبر میدهند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق خواستار توقف کامل جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران و حل مشکلات و بحرانها با روشهای دیپلماتیک شد.
یک سیاستمدار عراقی گفت که بزرگترین تهدید پیش روی «علی الزیدی» در روند تشکیل کابینه، فشارهای واشنگتن در انتخاب وزرا است.