ابتدا باید بگوییم دولت جمهوری اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کرد. اما اگر سوال شود که چرا حکومت برای شهادت فرمانده کل سپاه و سرداران پرافتخاری مانند رشید، حاجیزاده و دانشمندان هستهای و... در جنگ تحمیلی12روزه اعلام عزای عمومی نکرد؟ دلیل آن روشن است؛ شرایط جنگی، زمان عزاداری و گریهزاری نیست تا پیام ضعف و ترس برای دشمن مخابره نشود بلکه باید با نمایش اراده پولادین، روحیه مقاومت و انسجام ملی، پیام رشادت، شجاعت و پیروزی روایت شود. در دور دوم جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران در فتنه و شبه کودتای دیماه1404 هم همین قاعده حکمفرما بوده است
منبع: پرسمان سیاسی هفته شماره 36