سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۵ - ۲۲:۲۳  ، 
شناسه خبر : ۳۹۰۴۷۶
رئیس‌جمهور گفت: رویکرد مسئولان آمریکا در روزهای اخیر نشان دهنده این است که آنها خواهان تسلیم ایرانیان هستند اما مردم ما زیر بار زور نمی‌روند.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «پایبندی به تعهدات منطق موجه هر نوع گفتگوست. علاوه بر بی‌اعتمادی تاریخی عمیقی که در ایران نسبت به پیشینه رفتار و عملکرد دولت آمریکا وجود دارد، رویکرد غیرسازنده و متناقض مسئولان آمریکا در روزهای اخیر حاوی یک پیام تلخ است: آن‌ها خواهان تسلیم ایرانند. مردم ایران زیر بار زور نمی‌روند.»