سردار ابن‌الرضا: پاسخ به نقض توافق، پشیمان‌کننده خواهد بود
سرپرست وزارت دفاع در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع پاکستان تاکید کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با وجود امضای سند تفاهم‌نامه، هیچ‌گاه به دشمن بدعهد اعتماد نداشته و در صورت نقض مفاد تفاهم، واکنش سنگین و پشیمان‌کننده‌ای خواهد داشت.
فرمانده نیروی قدس سپاه در صفحه شخصی خود خطاب به نظامیان صهیونیست نوشت: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد.
محسن رضایی: دستگاه دیپلماسی پیام رهبر انقلاب را چارچوب مذاکره قرار دهد
مشاور نظامی فرمانده کل قوا تاکید کرد: تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی پیام رهبر معظم انقلاب را چارچوب مذاکره قرار دهند.
وزارت دفاع: تقویت و ارتقای توان نظامی را با قدرت دنبال می‌کنیم
وزارت دفاع ضمن قدردانی از پیام راهبردی و تکلیف آور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام کرد: همگام با سایر ارکان لشکری و کشوری آمادگی کامل خود را برای کمک به تحقق تدابیر و فرامین شفاف فرمانده معظم کل قوا در راستای پاسداری از حقوق ملت ایران اعلام داشته و تاکید دارد بدون توجه به روندهای سیاسی، تقویت آمادگی‌ها و ارتقای توانمندی‌های نظامی را با قدرت دنبال می‌کند.
ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی صدور پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا(مدظله العالی) در خصوص تفاهم‌نامه روسای جمهور ایران و آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که می‌توان با فشار و مداخله، ساختار سیاسی ایران را تغییر داد، اما قدرت ملی، انسجام اجتماعی و ظرفیت‌های راهبردی جمهوری اسلامی تمام این محاسبات را بر هم زد.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نشان فداکاری برخاسته از نگاه عمیق رهبری شهید به ارتش بود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی خانواده معظم شهدا را بیش از همگان درک می‌کنند.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن در جنگ‌های تحمیلی ۱۲ و ۴۰ روزه به خوبی فهمید که درخت تنومند انقلاب و رابطه ملت با نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیار محکم‌تر از تصورات آن‌هاست و باید به ملت ایران، اعتقادات آنان و نظام جمهوری اسلامی، احترام بگذارد.
قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در پی امضای توافق آتش‌بس، اعلام کرد: مردم و نیرو‌های مسلح ایران ثابت کردند که دشمن راهی جز پذیرش شکست و تسلیم ندارد.
سردار اسدی: جنایات صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت بی‌پاسخ نمی‌ماند
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در واکنش به شرارت مجدد صهیونیست‌ها و حمله به ضاحیه بیروت، گفت: بدون شک این جنایات بی‌پاسخ نخواهد ماند.
وزارت اطلاعات: یک هسته‌ی ۴ نفره گروهک تروریستی-تکفیری متلاشی شد
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یک هسته‌ی ۴ نفره گروهک تروریستی-تکفیری متلاشی، یک مزدور متصل به سرپل رژیم صهیونیستی و ۱۲۶ نفر از اعضای شبکه اغتشاشات خیابانی دشمن در طول جنگ تحمیلی سوم دستگیر شدند.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با تأکید بر خودکفایی کامل پدافند هوایی کشور گفت: تمامی تجهیزات، سامانه‌ها، مراکز فرماندهی و کنترل و زیرساخت‌های ارتباطی ما با تکیه بر دانش ۱۰۰ درصد ایرانی و توسط دانشمندان غیرتمند کشورمان ساخته شده است.