آمریکا - صفحه 24

برچسب ها
وزارت امور خارجه کشورمان بیانیه‌ای درباره نقض مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۰۲۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

در پی تجاوز ارتش متجاوز امریکا به یک دکل مخابراتی در شهرستان سیریک واقع در استان هرمزگان، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پایگاه هوایی مبدأ تجاوز را مورد هدف قرار دادند.
کد خبر: ۳۹۱۹۹۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۱