سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - صفحه 10

برچسب ها
فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا(سنتکام) اعلام کرد که حملات اخیر به قشم و گورک، واکنشی به اقدامات تهاجمی ایران از جمله سرنگونی یک فروند پهپاد آمریکایی MQ-۱ بوده است.
کد خبر: ۳۹۱۹۹۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از هدف قرار گرفتن مبدا تجاوز ارتش متجاوز امریکا به یک دکل مخابراتی در سیریک واقع در استان هرمزگان خبر داد و تاکید کرد: نیروی هوافضای سپاه اخطار داد در صورت تکرار تجاوز، پاسخ کاملاً متفاوت خواهد بود و مسئولیت آن به عهده رژیم متجاوز و کودک کش امریکا است.
کد خبر: ۳۹۱۹۸۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۱