هرچند ایران از سال 1320 دارای صنایع نظامی بود اما چه در دوره پهلوی اول و چه در دوره پهلوی دوم، روی تواناییهای صنایع نظامی داخلی حساب باز نمیشد و تمرکز بر خرید تسلیحاتی از خارج بود
کد خبر: ۳۵۹۷۲۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
حوزه موشکی در سال ۱۴۰۲ یکی از دورههای باشکوه خود را سپری کرد، در این سال چند موشک استراتژیک و نقطه زن مانند «هایپرسونیک فتاح»، «پاوه» و موشک بالستیک «خرمشهر ۴» رونمایی شد.
کد خبر: ۳۵۷۷۴۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۲