دادستان کل کشور گفت: تجاوز به قلمرو ایران مصداق بارز همان یک جانبه گرایی و قانون گریزی است که منطقه ما را دستخوش ناامنی ساخته است
کد خبر: ۳۹۱۳۸۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: هدف و علت تجاوز رژیم آمریکا و صهیونیستی به ایران، ضربه به همگرایی آسیایی بود لذا این جنگ اگرچه با ایران شروع شد اما محدود به ایران نیست و در صورت انفعال و بیعملی در برابر آن، تسری و گسترش مییابد.
کد خبر: ۳۹۱۳۴۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۴