رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص رادیوداروها گفت: حدود ۲۰ رادیودارو در فاز بالینی قرار دارد و یک تحول عظیمی است که تنوع رادیودارو داریم. سال آینده بزرگترین مرکز رادیوداروی کشور در منطقه را ایجاد خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۵۶۱۳۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
رئیس سازمان انرژی اتمی از تولید کیت غربالگری ۵۶ بیماری در نوزادان خبر داد و گفت: درخواست ما از آقای عیناللهی (وزیر بهداشت) این است که دستور بدهند استفاده از این کیت برای غربالگری نوزادان در کشور آغاز شود.
کد خبر: ۳۵۵۲۱۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۴