سعید خطیب زاده - صفحه 4

برچسب ها
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با فونیکس چین با اشاره به خروج داوطلبانه بازرسان آژانس از ایران گفت: ما آن‌ها را اخراج نکردیم و به دلیل جنگ، به دلیل تجاوز، آنها احساس کردند که باید بروند.
کد خبر: ۳۷۹۶۷۶    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۱۲

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به عدم ارسال پیام از جانب ایران به کاخ سفید، نوشت: کاخ سفید ️از همان ساعات اولیه از طرق کانال‌های مختلف از سران منطقه و کانال‌های اروپایی برای ما پیام فرستاد.
کد خبر: ۳۷۷۷۶۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۳/۳۰