یک رسانه صهیونیستی با اشاره به افزایش اقتدار ایران، پس از عهدشکنی آمریکاییها در برجام، نوشت واشنگتن و تلآویو می توانند فقط آرزوی بازگشت به آن دوره را داشته باشند.
کد خبر: ۳۹۱۹۴۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
نگاهی به جزئیات و سرنوشت مذاکرات و توافقهای ایران با آمریکا نشان میدهد که عنصر پایبندی به توافق برای آمریکاییها بیمعنا است. فرقی ندارد رئیسجمهوری دموکرات در کاخ سفید باشد یا جمهوریخواه؛ خوی استکباری این کشور مانع از آن است که به تعهدات خود پایبند باشند. رهبر شهید همواره بر این اصل تأکید داشتند که مشکل آمریکا با خود جمهوری اسلامی است:«اینکه یک حکومتی سر کار بیاید که به آری و نه قدرتی مثل آمریکا اعتنا نداشته باشد و خودش در مسائل آری و نه بگوید، این برایشان غیرقابل تحمل است.»
کد خبر: ۳۹۱۱۴۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۱۹