«شهید مهدی نعمتی» متولد انقلاب بود. چهاردهم بهمنماه ۱۳۵۷ در یکی از محلات جنوب شرق تهران به دنیا آمد و در جنگ دوازده روزه وقتی لباس سبز شهادت و پاسداری به تن داشت، به شهادت رسید.
کد خبر: ۳۸۵۸۲۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۰/۰۷
توی اسارت به من میگفتند «قاسم شر خر» من زیر بار زور خواستههای دشمن نمیرفتم و به این خاطر هم خیلی کتک میخوردم.
کد خبر: ۳۸۵۶۲۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۰/۰۲