مشکل اصلی در این منطقه، «ایران» نیست؛ بلکه خودِ اسراییل و آمریکاست. ایران و کشورهای همسایه، اینجا بودند و هستند و خواهند بود. این آمریکاست که به خاطر نفت، دنیا را به آتش کشیده. این اسراییل است که به خاطر اشغال سرزمینی کشورهای منطقه، در تمام عمر ۷۸ ساله اش، با همه منطقه جنگیده.
کد خبر: ۳۸۹۶۹۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۱۱
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) اعلام کرد: تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به آبشیرینکن کشور کویت به بهانه متهم سازی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.
کد خبر: ۳۸۹۶۷۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۱۰