اسماعیل بقائی

برچسب ها
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز گفت: ما در سوئیس نه دیداری با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات هسته‌ای آسیب دیده ایران ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل داریم و در این خصوص هیچ شیوه‌نامه‌ای وجود ندارد.
کد خبر: ۳۹۲۸۹۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که تیم‌های فنی فردا به کار خودشان ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۳۹۲۸۳۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱