نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمانهای بینالمللی مستقر در وین، قطعنامه ضدایرانی آمریکا و سه کشور اروپایی در شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی را غیر فنی و ادامه اقدامات تجاوزکارانه علیه ایران دانست و هشدار داد که بانیان آن باید مسوولیت پیامدهای اقدام خود را بپذیرند.
کد خبر: ۳۹۲۳۹۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
نمایندگی ایران در وین در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس تاکید کرد: پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۳۹۲۳۹۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۰