رئیسجمهور با تأکید بر ضرورت پرهیز از تنشزایی و اقدامات مخرب در منطقه گفت: ابتکارهای دیپلماتیک زمانی به نتیجه میرسند که همه طرفها بهجای مسیر تقابل، رویکرد گفتوگو و کنار گذاشتن اقدامات جنگافروزانه را در پیش بگیرند.
کد خبر: ۳۸۷۱۶۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۱/۱۰
رئیسجمهور گفت: ما معتقدیم جنگ و درگیری به نفع هیچ طرفی نیست و بر مسیر تعامل و دیپلماسی تأکید داریم ولی ایران در دفاع از خود تردید نمیکند.
کد خبر: ۳۸۷۱۵۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۱/۱۰