صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۵:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۸۸۸۴۳

اطلاعیه شماره ۱۶ ارتش؛ انهدام ۱۳ فروند پهپاد مهاجم توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی

۱۳ فروند از انواع پهپاد‌های پیشرفته‌ «ام‌کیو ۹»، «هرمس» و «اوربیتر» طی ۲۴ ساعت گذشته توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی، منهدم شد.

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ فروند از انواع پهپاد‌های پیشرفته‌ «ام‌کیو ۹»، «هرمس» و «اوربیتر» توسط سامانه‌های موشکی و توپحانه‌ای نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در مناطق شمال‌غرب، غرب، جنوب، اصفهان، کرمان و تهران مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند.

۱۳ فروند پهپاد مهاجم توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی منهدم شد

همچنین در این اطلاعیه آمده است: از ابتدای تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی تاکنون، آمار پهپاد‌های ساقط‌شده توسط سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه به ۸۲ فروند رسیده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات