سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۵:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۹۰۴۱۵

سردار موسوی: دشمن نتوانسته در زمان آتش‌بس مهمات خود را بازسازی کند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن برخلاف ایران در زمان آتش‌بس نتوانسته مهمات خود را بازسازی کند.

 سردار سید مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با انتشار فیلم اورهال و بازسازی ذخایر موشکی و پهپادی نوشت: در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است. خبر داریم که دشمن در ایجاد این شرایط برای خود ناتوان است و مجبورند مهمات را از آنسوی دنیا قطره‌چکانی بیاورند.

وی ادامه داد: این مرحله جنگ را هم باختند! هم تنگه را باختند؛ هم لبنان و منطقه را.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات