نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد که جمهوری اسلامی باید در موضوع تنگه هرمز نیز با اقتدار ایستادگی کند و اجازه ندهد این نقطه راهبردی از دست برود. حجتالاسلام عبدالله حاجیصادقی، نماینده ولیفقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتوگویی، با اشاره به بد عهدیهای آمریکا، گفت: چیزی که عیان است چه نیاز به بیان است. آمریکا در گذشته و همیشه ثابت کرده که به وعدههای خودش وفادار نیست.
وی افزود: اصل قرآنی نیز بر این موضوع اشاره دارد. در قرآن آمده است، «إِنَّهُمْ لا أَیْمانَ لَهُمْ» هیچگاه به پیمانههایش وفادار نیست و لذا ما هرگز نمیتوانیم به او اعتماد کنیم.
ولیفقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد تنگه هرمز نیز گفت: ما در مورد تنگه هرمز باید محکم بایستیم. تنگه نقطه قوت و بازوی قوی ماست.
حاجیصادقی در خاتمه گفت: به لطف الهی نخواهیم گذاشت دشمن این بازو را در اختیار بگیرد. انشالله محکم در اختیارش خواهیم داشت.