صفحه نخست >>  عمومی >> پرسمان
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۶:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۸۸۰۴۴

چرا حکومت برای شهید شدن مردم و ماموران انتظامی اعلام عزای عمومی نکرد؟ و چرا در زمان کفن و دفن آن‌ها صدا و سیما جشن و پایکوبی راه می‌اندازد و فیلم‌های‌ طنز پخش می‌کند؟

ابتدا باید بگوییم دولت جمهوری اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کرد. اما اگر سوال شود که چرا حکومت برای شهادت فرمانده کل سپاه و سرداران پرافتخاری مانند رشید، حاجی‌زاده و دانشمندان هسته‌ای و... در جنگ تحمیلی12روزه اعلام عزای عمومی نکرد؟ دلیل آن روشن است؛ شرایط جنگی، زمان عزاداری و گریه‌زاری نیست تا پیام ضعف و ترس برای دشمن مخابره نشود بلکه باید با نمایش اراده پولادین، روحیه مقاومت و انسجام ملی، پیام رشادت، شجاعت و پیروزی روایت شود. در دور دوم جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران در فتنه و شبه کودتای دیماه1404 هم همین قاعده حکمفرما بوده است

منبع: پرسمان سیاسی هفته شماره 36

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات