صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۵ - ۰۸:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۸۹۷۵۱

انتقام خون رهبر شهید را چطور باید بگیریم؟

بزرگترین انتقام این است که جمهوری اسلامی بماند با همان اصول و مبانی و قانون اساسی‌اش و قدرتمندتر از قبل به مسیرش ادامه دهد.
پایگاه بصیرت / محمد ملایی

اصلا انتقام ایشان از دشمن به چیست؟

به کشتن نتانیاهو؟ ترامپ؟

حاشا و کلا

ما باید انتقام تمدنی از آمریکا و رژیم بگیریم.

مقیاس خونی که از رهبر شهید و کودکان مینابی ریخته شده به مراتب ارزشش بیشتر از کل سرمایه‌داریِ نهفته پشت این جنگ است. اگر همه جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها و سیاستمداران غربی و... را بکشی، انتقام خون یک دخترک مظلوم مینابی را نگرفتیم. یادتان نرود که همین صدر اعظم آلمان، در جنگ دوازده روزه گفت اسراییل دارد کار کثیف ما را می‌کند. یعنی قبول داشت کشتن ایرانی‌ها خوب نیست ولی کاری است که باید انجام شود و چون خود آلمانی‌ها - شما بگو غربی‌ها - مایل نیستند که مستقیما دستشان به خون ما آلوده شود رژیم به جای آنها این کار کثیف را می‌کند.

اکنون هم که غربی‌ها دنبال اتمام جنگ هستند دلشان برای کودکان و مردم ایران نسوخته. بلکه زندگی بر آنها سخت شده است. اینقدر وقیح و حیوان‌صفت هستند.

پس انتقامِ رهبر شهید و کودکان مینابی، باید در مقیاسی بسیار وسیع‌تر از کشتن این کفتار و آن سگ زرد باشد.

بزرگترین انتقام از غرب، این است که جمهوری اسلامی با سرمایه اجتماعی بسیار بالاتر از قبل از جنگ و با دل‌های متحول شدۀ مردمانش و با اعتباری بسیار بالا نزد مردم جهان به ویژه مسلمانان جهان، از این جنگ بیرون بیاید. بزرگترین انتقام این است که جمهوری اسلامی بماند با همان اصول و مبانی و قانون اساسی‌اش و قدرتمندتر از قبل به مسیرش ادامه دهد.

اما این ماندن با صلابت و اقتدار، لوازمی دارد که باید محقق شود.

از جمله جمع شدن بساط تهدید آمریکا از منطقه. از جمله دریافت خسارتها. از جمله تضمینِ بسیار قوی برای شروع نشدنِ دوباره جنگ و ...

اگر تنگه را بسته نگه داریم و قواعد حقوقی خود را اعمال کنیم و دیگر کشور‌ها را مجبور به رعایت آن کنیم به احتمال زیاد می‌توانیم این لوازم را محقق کنیم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات